söndag 29 november 2009

Första advent



Så nu är det färdig pyntat, i stort sett även klart med julklapparna... ( förrutom att de ligger gömda överallt i vårt trånga hem ).
I torsdags var jag o lilla A på Malmö arena och såg IDOL´s genrep... jättekul.

Ja. livet rullar på och det snabbt och snart jul... det ska bli jätteskönt med ledighet och jättekul att umgås med sina nära och kära. Mitt stora prov blir ju all mat....som vi brukar ha i massor!!! Nu har jag ju kört mina soppor och drycker i 20 dagar och det går förvånansvärt lätt. Och det gäller ju att ta det lugnt sen med all mat.. så jag inte förstör för mig själv. För er som är intresserade så kan man läsa mer om denna viktresa under soppruschen.....
Morgondagen bjuder på tandl besök när jag egentligen har sovmorgon, sen arbetsdag och sen på kvällskvisten ska vi åka och hälsa på vår kommande prinsessa Saga .... som nu är 14 veckor.

Inga kommentarer: