fredag 6 november 2009

Ledig o slappig....

Så nu kom äntligen den efterlängtade helgen..... har varit lite intensivt i veckan, men ändå roligt också. Trevligt att träffa tidigare kollegor, bli inspirerad, bekräftad och sen att man vågar ta det där stegen att gå vidare i livet. Vissa saker kan man påverka själv och vissa styrs nog av ödet.

Nyfiken??? Ja , det kan ni vara, och jag kommer delge er så fort jag kan.

Idag skickar jag även en extra stor och varm kram till min tidigare kollega Lotta som idag har en extra tung dag att gå igenom...

Och ta vara på varandra, krama varandra, prata med varandra..... bry er om era medmänniskor för livet är inte gratis... o vi vet definitivt inte hur länge vi har varandra.

1 kommentar:

Lena sa...

När du nämner det med att gå vidare, ödet och bekräftelse är jag rädd för att jag mister dig som kollega !!!!