söndag 8 november 2009

Ja NU snart så....


Sen jag fick veta förra veckan att jag är uttagen till en testgrupp angående viktnedgång, har jag börjat att programmera om min hjärna. JAG behöver denna press på mig för att överhuvudtaget ha en möjlighet att kunna lyckas. I fredags kom min kära kollega J med en extra god frukost, det är din sista måltid... ha ha sa hon.
Igår var vi hos våra kära vänner R o U o även där var min sista goda och mycket gräddiga måltid....mums!

Idag blir defintivt min sista måltid av lagad mat på ett bra tag..... o jag ska tugga långsamt o njuta. Sen blir det soppor o soppor o dryck ända tills mitten av dec...... hjälp... men det ska gå.

För att lyckas så måste jag få in i min hjärna att jag kan lyckas. Och att tro på mig själv o detta, även när det kommer att komma stunder som är jättejobbiga. Då ska jag helt enkelt bara dricka vatten o gå ut o gå...... så vi får se hur många ryck det blir att jag bara springer ut!!!!!!!!!!!!!!

Jag ska även förrutom detta med maten få in i min kropp o hjärna att det är kul att träna, annars kommer inte resultaten. Låter jag hjärntvättad??? Ja, det börjar nog likna det, men det känns faktiskt ok o jag har nog aldrig varit så här motiverad.

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Hur har första dagen med soppor gått Gitte?? Härligt att höra att du är så motoverad!! :)

Då kommer jag knappt känna igen dig till jul då? :)

Kramar Camilla

Anonym sa...

Det kommer att gå superbra!!!
Lyckatillkram! Sandra