fredag 13 november 2009

Fredagen den 13:e???

Fredag är nog min bästa dag o 13 är mitt tur nr!!!! Så då bör väl denna dag vara en bra dag för mig....???
Sovmorgon idag så skönt, det inträffar var tredje fredag.. och det är stor skillnad mot när jag börjar 7 nästan var morgon. Jag fick ju ändå gå upp vid 7 idag när lilla A skulle upp, men sen har jag njutit av tända ljus, låååång frukost med mina tre drycker: cappuchinodryck, vatten, te. Mellansonen kom hem, kass i magen och det resultera vid att vi satt o prata med varandra vid köksbordet i nästan 1 timme- härligt!!! Det händer inte så ofta nuförtiden, vi går om varandra, med jobb och praktik, körskola, träning, matcher osv.

NU ser jag att klockan har rusat helt plötsligt så nu promenaddax till jobbet!

Ha en härlig fredag !!!!!!!!!!!!!!!1

Inga kommentarer: