torsdag 17 september 2009

Väntar

Väntar på att friskvårdskonsulenten ska bli frisk.... så att hon kan börja fixa min rygg...
Jag hade en inbokad tid för massage o genomgång av den onda ryggen, hm så blev hon sjuk o jag väntar på ny tid. OCH nu har jag rejält jobbigt varje dag.... spikmattan används flitigt men det hjälper ej. NU vet jag att hon kan inte fixa min rygg utan att jag själv får stå för mkt av arbetet...men att få ett träningsprogram anpassat längtar jag efter nu.


Väntan gick över snabbt vad gäller mannens arbete.... det var kris på gång o han har ju trots allt bara varit där i lite mer än ett år...så sist in sist ut..... gällde inte denna gång... som tur är. Så än så länge är vi säkrade att vi har våra jobb kvar.

4 kommentarer:

Tette Merio sa...

Ja må hon leva, Ja må hon leva, Ja må hon leva uti hundrade år!
G R A T T I S Gitte på din födelsedag idag, den 22 september!!!!

Kramar!/Tette.

Anonym sa...

Hipp, hipp, hurra på din födelsedag. Hoppas att du får en bra dag.
Tack för senast, alltid lika trevligt att besöka er.
Hälsningar
Svägerskan

Kajsa sa...

Oj, är det din födelsedag? Isåfall vill jag också passa på att gratulera dig. Så grattis på din födelsedag, hoppas du får en jättebra dag!
Kram Kajsa

Lena sa...

GRATTIS på födelsedagen kollegan !!!!!!!!!!!!!