söndag 27 september 2009

Helgen går mot sitt slut....

Jaha då var helgen snart slut igen..... hade behövt ngn dag till att "bara vara". Veckorna rullar på snabbt nu tycker jag, förändringar på jobbet hela tiden, nya kollegor och några som slutar. Helgerna går till städning, fotbollsmatcher, umgås med släkt o vänner.

I fredags var jag på en personalfest med mysiga kollegor.... ärtsoppa o varm punsch, äppelkaka o vaniljsås ..... GOTT. Sen var det linedance... jag gjorde några fåtal moves, insåg sen att varken rygg eller sinnet hängde med, kuligare var det att titta på!!!

Lördagen hade vi en liten del av släkten på besök o åt god mat o babbla. Idag söndag så starta vi dagen med väckarklockans pip.. före 8!! Suck fotbollsmorgon för lilla A, cykla dit o såg dom kämpa sig igenom en match... förlust, det har varit lite tufft denna säsong. Under eftermiddan fick jag besök av väninna U, med present ( gång stavar) o blomma.... så NU måste jag ju upp till bevis och börja träna... Ja det behöver jag ju. Vi babbla lite i några timmar, drömmer oss bort till varma länder. Mannen och jag ska nog iväg igen utan barn till påsken, och försöker få med oss U o R för ett litet extra tillägg i trevligheten under semestern. Sen blev det fika med svärmor o gloendes på Idol som missats i veckan.... NU slöar jag här o laddar batterier för en ny arbetsvecka, med möten, jag ska komma igång med träning hoppas jag. Eventuellt ett bio besök i veckan vi får se....

Inga kommentarer: