tisdag 8 september 2009

Resor

HUR ofta är rimligt att man reser?
Varför vill man resa?

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Finns det någon gräns för vad som är rimligt hur mycket man reser? Mitt svar är att det är väl upp till var och en. Beroende på varje persons situation i livet. Har man familj? Har man ekonomi? Osv. Är man överens i förhållandet, att resa är grejen. Ja då ska man väl göra det så ofta man kan. Det tycker vafall jag.

Och varför man vill resa.
Ja, i mitt fall är det för jag uppskattar att komma bort, miljöombyte och slippa massa "måsten".
Jag vill helst resa till solen och värmen. Då mår min kropp mycket bättre. Och när kroppen mår bättre (mycket mycket mindre värk) så mår ju också själen bra.

Det får nog bli mina svar på dina frågor :P

Kajsa sa...

Ahh, jag trodde det liksom var en allmän fråga som du ville att man skulle svara på här. Men jag ser att det bara är jag som har svarat, så jag kanske tänkte fel...

Gitte sa...

Ha ha kajsa.... jätte bra att du svarar... det var ingen enkät, men jag gillar kommentarer... MERA kommentarer alla medmänniskor tack!!!

I detta fall... så börja jag fundera på hur jag är funtad efter att ha varit hemma i två dgr o redan planerar nästa resa.....

Kajsa sa...

Tur att du inte tröttnar då på mina kommentarer, ibland känns det som det bara är jag som svarar på dina inlägg :P

Jag tycker själv att suget att resa nästan är som störst precis när man har kommit hem. Så därför förstår jag att du sitter och planerar näst resa redan :P

Vi hade tänk åka till turkiet nu i sept. Men det blir inte så. Dels pga mannen arbetsuppgifter, så ville jag inte åka tidigare (aug) eftersom vi skulle få barnbarn då, så då ville jag vara hemomkring så man fick se den lilla på en gång :D

Men visst sjutton skulle det var underbart att få komma bort lite...

Kram