tisdag 22 september 2009

Riktigt roligt o riktigt sorgligt.


IDAG starta jag min födelsedag med gråt......... träffa min granne som har begravning idag av sin son... o det blev mkt känslor så på morgonkvisten.
Så orättvisst livet är, varför ska man behöva gå igenom så tunga saker i livet?

Jaha, så har jag då blivit ett år äldre, har blivit ordentligt uppvaktad.... tack ALLA som både sms:at, ringt, skickat kommentarer, mail osv. Samt jättekul att bli uppvaktad av barn o pedagoger på jobbet o få ett fint halsband, en liten söt tös trodde nog att jag skulle ha hennes lilla pekbok också....

Sen på hemmafronten sjöngs det också o trevligt med presenter till MIG... som parfym, lotion, cd skiva med avslappningsmusik som jag ska lyssna på när jag ligger på min spikmatta....

Livet rullar på, kalaset för släkten hade vi i helgen, kul o trevligt med goa skratt men även djupa diskussioner..... om allt. Ser framemot julen då vi ska tillbringa en hel vecka ihop i vår lilla stuga.


Sist men inte minst så kom min kära väninna V in med en varm choklad o päronkonjak till mig på en bricka...... du är guld värd!!!!!!!!!!!!!!!! Sen ringdes det vidare av både barndomsvännen A o kära bror med skönsjungande sång....... lugna er jag fyller ju bara 45!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar över en grattis kram till min fd kollega

Anonym sa...

Grattis kära Du! Vi ses väl på fredag, så man kan få ge dig en grattiskram då :-)
Kram kram Linda