fredag 21 augusti 2009

Sån tur att det blev ngt av "kompissan"

Ha ha min svärfar kallade mig för kompissa.... innan det blev officiellt att jag var en flickvän. Och det är mkt som ödet bestämmer över, OM inte jag åkt på DEN resan OCH om INTE mannen åkt på samma resa...... så hade vi kanske inte träffats ....

NU gjorde vi ju det, kan få mig att små leende tänka tillbaka att en semesterflirt för 23 år sen, när vi själva var 21-22 år........verkligen höll.

Och IDAG är det 16 år sen vi gifte oss...... tiden går.
Lilla A utryckte sig i morse när jag berätta att det var så länge sen vi gift oss.......................... har ni känt varandra sååååååååååååååååååååååå länge?????

Vi brukar gå ut o äta denna dag, men efter att ha trängts 2 kvällar i stan med alla folk, samt att vi om en vecka reser till turkiet o då äter ute var dag, så ändrar vi våran tradition ikväll och tar en härlig ostbricka med dryck istället i soffhörnet........mys

Inga kommentarer: