torsdag 27 augusti 2009

Jaha nu är det dags...... äntligen.

Imorgon är det dags............................ då sticker vi till Marmaris i Turkiet. Vi åker inte förrän på eftermiddagen, så det blir lite tid över under dagen till annat.... som veterinär besök med katten som i mina ögon har läkt fint med sina bakterieinfekterade sår..... det har varit en kamp med penicillinet. Det sista knepet var att lägga den lilla lilla tabletten i en liten bit kycklingfile... det funka. så det har inte varit exakt tio dagar som det var sagt... vi får se vad katt doktorn säger. Sen är det "föreläsning" till de äldre sönerna som stannar hemma och tar hand om "hus", katt, brevbox osv. Men de ska nog gå bra... det känner jag.

Vi längtar verkligen.... trots nu att solen skiner även här i sverige.. så är det speciellt att leva hotell liv, strosa ner till frukostbuffen, sen förhoppningsvis få tag i en solstol till oss var...hi hi. Sen kan jag bara tänka mig att det slappas hela dagarna... Och till kvällen strosar vi ut i byn o väljer en trevlig restaurang med god turkisk mat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Här får jag väl försöka leva upp till mitt egentliga påtänkta yrke... vattenrutschkanetestare..... men jag platsa ju inte... så jag får ta igen det här.

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Ha det nu så jättemysigt på er Turkietresa!! :)Slappa, sola, ät gott och njut! Vill se många kort sedan när du kommer hem.

Kramar Camilla

Kajsa sa...

Ha det så jätteskönt nu på semester. Turkiet är fantastiskt :D