söndag 17 maj 2009

Grattis Norge....

Sån seger!!!!! Det ända trista med gårdagens tv-show var att spänningen försvann i samband med röstningen. Och jag får ta tillbaka mitt förra inlägg om att det var dåliga låtar..... tvärtom så tyckte vi alla som var samlade att det var många bra!!!! Men Sverige.... ja, vad kan vi göra? Kan vi skicka Arash, det gick ju bra för han. Jag är i alla fall övertygad om att ugglan inte alls hade klarat det ens att gå vidare i semifinalen.

Skönt var det igår att sonen var med o kunde köra oss hem istället för att behöva hoppa upp på cyklarna i det supertrista o kalla vädret . IDAG skiner solen o livet känns lite lättare.... om någon timme ska vi kalasa igen, kusin och kusinbarn som fyller år...... blir säkert trevligt och glatt.

Mina trista tankar .... finns ändå där bak.... jag är ju en människa som analyserar sönder mig själv ibland. Detta är inget livs allvarligt , men jag är besviken, lite ledsen över att jag kämpar i motvind ibland, men jag ska själv försöka ändra på detta om det går.......... men först o främst måste jag nog försöka släppa besvikelsen o helt enkelt gå vidare....på ett eller annat sätt... vi får se vad som händer.

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Javisst var Norge jättebra!! Omröstningen var ju inte speciellt spännande, så jag låg i soffan och somnade...fniss. vaknade lagom tills det var slut!!

Vad är det för trista tankar du har gumman??

Var i Turkiet ska ni i augusti förresten?

Kramar Camilla