onsdag 20 maj 2009

Åskan som väckte de flesta.

Puh, som jag flög upp ur sängen tidig morgon vid 04 av denna knall!!!!! Katten kom jamandes o kröp upp hos mig, och denna kvinna kunde omöjligt somna om.... suck snurra runt säkert en timme o sen ringde snart klockan!!! För jag börja 7 idag... till 17!!! Så trött, super trött har jag varit hela dagen, tills NU... märkligt?
Morgondagen är ju en ledig dag.... skönt sova länge, eller i alla fall tills man vaknar av sig själv, eller av katten. OM solen skiner ska jag måla om vårt staket på terassen.

Besviken o förvånad är jag idag... att den förväntade personalfesten nästa fredag blev inställd, för det var för få anmälda... men hallå!!! JAG ville ju gå, minns med glädje förra våren med vår invigningsfest.. men men vi får hoppas på ett nytt försök.

Godnatt... nu blir det min spännande bok som gör mig sällskap.

1 kommentar:

Camillas blogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.