onsdag 7 mars 2012

Lite glömska....



Jag skulle ju sätta in här vilken bok jag läser....men har glömt det på ett tag. För det är så att jag ALLTID har en bok på gång...

Denna är en bok från bibblan, när den återlämnas så ska jag snabbt gå ut därifrån så inte böckerna på hyllorna ropar efter mig... suck. Jag har nämligen en stor kasse med böcker som jag inte har läst...som nu har plockats undan i och med vår renovering. Samt att jag har två böcker som berör mitt arbete...


Denna bok är en typisk Gitte bok...om jag tänker tillbaka så har jag alltid läst mkt om annat elände, varför? Jo, måste helt enkelt veta hur det är för vissa människor, ju mer man läser o får veta, ju mer förståelse får man inför alla andras människoöden. Men visst många gånger är även jag tvungen att lägga ifrån mig boken.... om det är för tungt, ett tag o sen samla kraft igen. Denna bok gör mig både arg o förtvivlad...men ack så viktigt att veta.

Inga kommentarer: