tisdag 27 mars 2012

Grrrr

OM jag nu hade varit den där mamman som sprang ut i natt eller morse för att inhandla bröd till obstinat tonåring,,, så är jag glad o tacksam att jag inte gjorde det!!!!
För i morse... var jag den superjobbiga mamman igen ...som ansåg att man bör gå upp från sängen 7.30 om skolan börjar 8.00

Och frukost? - Nej det vill jag inte ha! ( hur kunde jag få för mig ngt sånt...eller hörde jag fel i går kväll?)
Resultat blev att en stressig mamma fick väl upp sonen 7.45..... precis lagom när hon skulle susa iväg till sitt jobb.

Jag tackar högre makter....att jag bara ska genomgå en tonårstid till, samt att jag har nog inte haft det så svårt innan.... grr..jag kunde väl fått övat lite på de andra?

1 kommentar:

Kajsa sa...

Hahaha, jag kan inte göra annat än att upprepa min kommentar i ditt förra inlägg ;-)
Kanske är tur att man fick 4 barn tätt...
Nej då, jag har varit väldigt förskonad med mina ändå =)
Klart det har funnits stunder som man har hållit på att bli tokig, men dom glömmer man snabbt när det där är över =)
Kram