söndag 11 december 2011

Söndag-vilodag


Så skönt att ha slappat idag...efter att ha städat undan hela veckans röra. Sen stack jag o mannen iväg en runda till IKEA för inspiration... för framtida renoveringar. Så kul att vi alltid är så överens i allt sådant, att vi ser lösningar hela tiden på alla möjliga sätt, vi ändrar oss... o så förhoppnigsvis blir det rätt sen när vi väl ska börja.

Sonens val har blivit nu att endast koncentera sig på hyreslägenheter så länge. Och just nu är det bara lite väntan...så får man se vad det blir. Lite bök, för att han är kallad på visning av en ..samma dag som vi åker till Öland. Men han har skickat iväg en förfrågan om det går att ändra. Sen är det nog smartast att inte sätta sig intresserad av något nu, för med tanke att vi är borta över en vecka, så kan han ändå inte gå på ngt.

Resten av dagen har varit i soffhörnet, med en bunt tidningar från både mamma o svärmor. Blev så frustrerad häromkvällen, när det visade sig att den boken jag läser fattade ca 100 sidor mitt i.... grrr... detta är ju en bok jag bytte i ett lånebibliotek på vår resa..i turkiet. Har nu beställt samma bok på lokala biblioteket dit jag får cykla iväg imorgon efter jobbet .

Kallt o ruskigt är det ute, trots att vi än har mild grader . MEN får mig att tänka o drömma mig tillbaka till underbara Turkiet ..i augusti. Bilden är från vår favoritpool..på vårt hotell.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Mår du bättre nu?
Kram