onsdag 14 december 2011

Det går nog åt rätt håll....


Ljusen lyser...i hemmet , min bästa tid, jag tycker det är såå vackert med ljus.
Igår var jag hos läkaren igen, blir nog att kolla upp mina kvitton borde nog bli frikort snart. Nu kom jag till en äldre erfaren kvinna, inget ont om de andra, men hon sa att jag skulle ha den medicinen jag själv bad om... rinexin som gör så att slemhinnor svullnar av. Däremot sa hon att jag kommer känna en effekt redan efter en tablett........men nej, här jag nu tagit tablett nr 3 o inget händer. Hör inget känns det som på ena örat.
Idag var jag med ett barn på hörseltest på sjukhuset, man går in i ett mkt ljudisolerat rum och för mig kändes det jättekonstigt.. precis som jag gick in i en låda.

Snart dags för ledighet här ska bli underbart skönt att få slappa med hela familjen en hel vecka. Det ska bakas, spela spel, badas, promeneras, umgås, äta o dricka gott o många skratt. När vi är på Öland i vårt hyrda pool hus.

Men innan vi åker så är det dags för två lägenhetsvisningar för äldsta sonen...mkt spännande för nu börjar det närma sig en flytt tror jag. Den ena kan han få, för han är etta på den att välja. Den andra kan mkt väl oxå bli hans, det är en man före bara som ska säga sitt.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Låter som ni kommer få en underbar jul där på Öland =)

Usch, själv vet jag inte om jag vill ha någon jul iår =/
Jag har alltid älskat julen och allt som hör den till, men i år känns det bara så.. bläää =(

Kram