torsdag 8 december 2011

Olika val

Genom åren har man gjort många olika val...ibland lätta och ibland svåra. Och tiden före man tar det där beslutet...att ta ett specifikt val kan ibland vara mycket påfrestande!!! Åtminstone för mig som är en analytiker...o kan analysera sönder allt.

Just nu tar jag ett val som jag kommit fram till i dagarna... att inte sluta med mitt nuvarande jobb. Varför göra det, när man blir så bekräftad, när man trivs. Ja varför har man den tanken ibland bara... jo det är dom DÄR tunga dagarna som får en att få såna tankar. Och dom dagarna slängde jag iväg en ansökan.... o nu inser jag att det ville jag inte..

Äldsta sonen har oxå många val just nu, upp o ner, hit o dit har det varit sista veckan angående lägenheter. Först var det hyres, sen blev det inget, dök inte upp några nya, gick på visning på bostadsrätt, fastna för flera, göra val, DÅ dyker det upp hyres igen, göra val, vänta, och i dagarna blir det nog ett beslut av hans val......tror jag.

NU måste jag dock göra det valet... jag aldrig lär mig, att gå o lägga mig tidigt...

1 kommentar:

Kajsa sa...

Japp, det mesta går ut på olika val, så är jag sån som "tänker" för mycket också. Grubblar och funderar OM jag gjorde rätt, även fast man aldrig får veta svaret :P
Kram