torsdag 17 november 2011

Tjatig

JA det är jag ..... nu . För jag är så ........... trött på denna förkylning och hosta !!!! Ingen i min närhet har upplevt mig sååå sjuk ngn gång tror jag. Börjar bli mkt trött på hostandet o kan bara tänka mig hur alla andra önskar att- ska hon aldrig sluta???

Har antibiotika för hostan...men förkylningen har tagit över allt.. o det är ju helt garanterat en virus...o då biter ju inte medicinen på just det. Och hostan..som ett tag minskade har nästan ökat igen.

Har nu varit hemma åter igen i en dag och ska vara hemma veckan ut...och hoppas hoppas att den vanliga Gitte återkommer nästa vecka!!!!!

VAD gör man då när man är hemma... men ändå inte såå pigg?? Jo läser, stickar, och sitter vid datan....
Har fått 4 kassar med fina pelargoner som skulle kastas..men icke!!!!! Man kastar inte blommor som blommar och kan bli såå fina nästa vår igen. Så dom hade jag behövt tagit tag i ..o gjort en sk vinterförvaring till... men nej..blir nog inte idag.

Inga kommentarer: