söndag 20 november 2011

Intensiv men oxå rolig vecka....

Nu kommer veckan med en hel del inplanerat...
Måndag- visning med sonen på en lägenhet.... Fackligt möte på kvällen

Tisdag- utv samtal med yngsta sonen...

Onsdag---inget än så länge...

Torsdag-- föräldra möte på mitt jobb

Fredag- heldags utbildning...

Lördag- Lubeck, julmarknad med kollega

Söndag- tvätt o adventspynta...

Och jo ..jag mår bättre... värst är det på morgonen o förmiddagen. Men får ju vänta med träning en vecka till och .............NÄR skulle jag fått in den tiden...jo onsdag kanske...

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Jisses vilken stressig vecka, hoppas onsdagen förblir tom, så du kan sitta ner och ta det lugnt då.
Julmarknaden i Lubeck låter mysig, skulle vara så kul om man hade kunnat åkt dit nån gång, men det är ju lite svårt när man inte får ha dubbdäck där =/
Kram

Gitte sa...

Måndag avklarad....lägenheten var mysig...men tyvärr tillsatt av den som var före... o fackliga mötet var såååååååååå trist. Och onsdagen...jo då hitta i min fick almenacka att jag hade massage inbokad...MEN det är ju mysigt..

Kajsa sa...

Halloj, nu tänkte jag be dig om en tjänst...
Jag skulle vilja att du röstar på lilla Esther, det är alldeles gratis.
Jag blev så gripen av hennes öde när jag läste om henne i tidningen då när det hände.
Hon är såååå värd att få bli våran lussekatt.
Länk kommer här:

http://arbetarbladet.se/lasarnasab/lussekatten2011/1.4121153-rosta-pa-arets-lussekatt

Kram Kajsa