söndag 13 november 2011

Söndag......


Har NU avslutat mina kurs litteratur böcker...och slängde mig över denna bok direkt idag!!! En självbiografisk berättelse om mammans sorg över att få ett barn med autism..

Om vi backar lite i tiden här så var jag grymt stressad för ett tag sen, med mkt som skulle skrivas, dokumenteras, läsas osv...o sen då PIM med datan.
NU känns det mycket bra, för mer o mer avslutas o jag känner mig duktig som fixade allt det .

Jag håller även på för fullt med mina stickningar av olika slag till hemlösa. Har nu två halsdukar och tre par vantar snart redo för att skickas iväg, det är väl det ändå som stör mig ...att det måste skickas iväg för att sen delas ut. Jag hade ju önskat att det fanns en filial här i Malmö som man kunde lämnat det till istället... Men men det dyker kanske upp, annars får jag väl själv ta tag i det.
Fick även nytt garn sänt till mig från hjälpstickan som jag ska försöka mig på att göra en mössa av har jag tänkt. Har inte gjort mössa ngn gång innan...

Förkylningen och hostan är INTE bättre... utan i morgon bitti ringer jag till vc o vill ha en tid, har nu hostat i över en månad o rejält förkyld oxå.

Väntar även med spänning på vad veckan ska ge oss... av olika slag. Jag ska på kvällsmöten..om jag nu kan jobba o jag tror med största sannolikhet att äldsta sonen ska på visning av ngn lägenhet..för han ligger högt upp i kön.

Inga kommentarer: