måndag 28 november 2011

Hemma i hemmets vrå...


Dagen har gått i lugnets tecken..... men slog in lite julklappar, det gäller att passa på när ingen ser o hör..

JAG har haft en poskodlotteri lott i mååånga år och aldrig vunnit ett litet skvatt..
Igår inhandla jag o mannen denna bok , som är ett spel som vi ska ha med oss till Öland med släkten.
Och idag...fick jag ett paket på posten. Jag gick dit en sakta promenad o trodde det var en premie till sonen för att han sålt jultidningar. MEN ett paket där det stod GRATTIS gitte på..hm o hem o slet upp det...och Ha hahahah . Där var denna bok... som vi då inhandla igår..samt ett brev att min lott hade gett mig denna vinst.. ha ha så nu har vi 2 st!!!
Ska höra ikväll med mannen om han sparade kvittot...

Annars vilar jag vidare.. hostan är inte stökig...det är mer att jag är täppt överallt...kluckar i öron osv..

1 kommentar:

Kajsa sa...

Vi har också varit med i postkodslotteriet i massa år, vi har inte heller vunnit ens en endast krona nån gång =(
Kram