måndag 7 februari 2011

oj oj så slarvig jag varit....här kommer en liten sammanfattning igen.....

Dag 37- VEM VILL DU DELA DITT LIV MED?....... givetvis mannen i mitt liv... kan inte fatta att kärleken kan finnas där så stark efter så många år.... blir 25 år i sommar sen vi första gången träffades...

Dag 38 ETT FOTO PÅ NGT SOM GÖR DIG LYCKLIG..... ja....sorry...det är min familj o dom visar jag inte upp här....respekterar deras önskemål.

Dag 39 VAD GÖR DIG UNIK.... ja vi är väl alla unika på vårt sätt.... och vad som gör mig unik vet nog mest ni. Men jag vet att jag alltid värnar om dom som har det svårt, dom som är lite utstötta, som ingen annan orkar med på arbetsplatser, grannar osv... Jag ser människan i alla människor oavsett vad dom har gjort.

Dag 40 VAD HAR DU SUG EFTER?.... i normala fall skulle jag sagt ....socker. Men efter att nu kört relativt hårt med en kost ...som gör att socker suget försvinner. så kan jag inte påstå att jag har ngt sug efter ngt.

Dag 41 ETT BREV TILL DINA FÖRÄLDRAR...... har ju bara min mamma kvar i livet...och jag vet att hon läser här ibland. SÅ till dig mamma.....
Tack för att du alltid finns där för mig,
tack för att du alltid orkar lyssna på mig,
tack för att du ger mig energi,
tack för att du ger mig en enorm kärlek,
tack för att du alltid ställer upp och hjälper mig o min familj när vi behöver det... och detta kan jag hålla på med hur länge som helst....men det sista tacket..... är att tack för att du tar hand om mina barn så att jag och mannen kan åka på en härlig semester igen...... det var inte tänkt så detta året, men nu blev det så.....


Ja Egypten resan blev ju inställd.....så efter många diskussioner o tyckande så åker jag o mannen nu i mars till puerto rico.... och sen tar vi en resa i sommar med två söner....

Så trots allt efter en stor besvikelse att vår resa blev inställd...så löstes det till två bra istället...


Nu är klockan mkt o jag får gå o sova.....arbetsdag imorgon o

Inga kommentarer: