onsdag 16 februari 2011

Längtar.....

6 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag med, jag är så jädrans trött på kyla, snö och vinter =(
Tänk om ca 4 månader är det midsommar och då vänder det och blir mörkare igen...

Kajsa sa...

Är det Playa De Amadores, på Gran Canaria?

Gitte sa...

Ja....det är amadores....beachen ... helt rätt...o dit ska jag strosa kan jag lova....

Kajsa sa...

Dit gjorde vi en dagsutflykt när vi var där för 11 år sen =)
Vi bodde då i Bahia Feliz

Gitte sa...

Så sjukt...du o jag har nog varit på flera samma resmål verkar det som.... vi var oxå på bahia feliz...för 11 år sen en kall januari.. Och hyrde bil o stanna i puerto rico. amadores o puerto mogan.. Så nu ska det bli mysigt att bo i puerto rico o promenera hit... längs strandpromenaden...o ta bussen till puerto mogan... en kväll.

Kajsa sa...

Hihihi, japp och det verkar vara mer än resmålen vi har lika, känner igen mig i så mycket som du skriver =)
Kramis