måndag 14 februari 2011

Dag 44 och dag 45...

Ett foto på mig för ett år sedan och ett nu..... skulle jag nu sätta in. MEN har inga foton som funkar tycker jag.....
Kan bara säga...att för ett år sedan, hade jag lyckats med att gått ner en hel del i vikt.... ca 10 kg.
Men..... det gick jag upp....så duktig så.
NU däremot kämpar jag med detta igen...jo jag vet. Min ena son....sa- nu igen mamma?? Och inser hur tröttsamt det måste vara att höra på en , med alla dessa olika dieter man gjort.

Men denna gång känns det mkt bra, jag minskar rätt mkt ... rätt snabbt och det gör mig ännu mer laddad. Och denna gång, är det oxå ett sätt att lära sig att äta rätt... inte banta o inte svälta.
Jag är mätt hela tiden o ändå går jag ner...

Dag 45..... ett sista ögonblick....

Jag vill nog summera mina ögonblick med tre... o det är dom gångerna jag har fått upp mina tre söner på magen... Just det ögonblicket....när dom ligger där, så underbar härlig känsla i hela kroppen... man får. All ev smärta man upplevt är totalt borta... Och dom plirar med sina ögon... o tittar på en... mmmm DET ögonblicket kommer jag alltid ha kvar i mitt minne.

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Spännande, vilken "metod" äter du efter nu?
Jag kämpar ju oxå med vikten =/
Kram

Kajsa sa...

Spännande, vilken "metod" äter du efter nu?
Jag kämpar ju oxå med vikten =/
Kram

Gitte sa...

Kajsa...jag har en bok som heter ....ÄT RÄTT BRÄNN FETT....o det funkar jättebra. Har gått ner snart 5 kg på 16 dgr.... kul när det ger resultat.