tisdag 15 februari 2011

Här är boken....som förändrar mig...nu

Kajsa....så här ser boken ut... Den kostar ca 80..90 kronor på bokia. Och jag måste säga att den funkar mkt bra på mig.

Man har två veckor med sk förbränning, då man äter mkt av födoämnen som man helt enkelt förbränner. Man har en soppa gjord av grönsaker som du äter ca 2 ggr per dag, sen har du mkt frukt. Någon dag är mkt kött, en annan mkt bananer.... och även godheter som laxmacka.. och bakad potatis.

Efter dessa två veckor har man två veckor med stabilisering... då man tar in mer mejeri produkter osv.... o ska hålla vikten, samt kanske minska lite... där är jag nu... i vecka 1.

OM jag sen tycker att jag vill gå ner mer, så tar jag två veckor förbränning igen...o så håller man på tills man är nöjd.

Nu de sista dagarna har jag ätit både kycklingwok, fiskpaj, köttfärsgryta....

Lycka till.....jag rekomenderar den.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag har bett svägerskan kolla upp det, hon jobbar på Bokia =)
Kram

Anonym sa...

Ett råd...jämför med Adlibris och Bokus istället så ska du få se:)/Marita