fredag 5 februari 2010

Jaha.... så fort gick det.

Tänk för en vecka sen fick jag superfin blom bukett av min fd arbetsplats......... den är vissen nu.
Jag fick ju även som tur är ett vackert halsband och en fin mugg.....och de bevaras väl som minne.

Och idag summerar jag mina tankar från en ny arbetsplats o nya namn, nya rutiner ...... konstigt så fort det gick, känns som om jag varit där länge trots att jag inte har det. Jag mår i alla fall mycket bra trots att jag givetvis saknar en del......

rfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffkjmkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk OJ ha ha ha detta var lilla Lizzie som behaga att gå över tangentbordet spinnandes....

Nej detta var bara en liten paus från fredags städet, tvättstugan kallar.... och helgen bjuder på både vänner som kommer hit, samt slappande.

1 kommentar:

Lena sa...

Saknar dig !!!!!!!!

Har du hört något om solträff ?