torsdag 11 februari 2010

Fy!!!!!!!

Såååå sjuk jag har varit...o är fortfarande långt ifrån bra. Det börja i går kväll med en enorm trötthet....sen kom magvärken....
Och hela natten har jag legat i soffan, badrumsgolv och tyckt mycket synd om mig själv....... är det detta som är vinterkräksjukan....eller håller jag på att dö...tänkte jag om o om igen.

Efter att i stort sett sovit i ca 23 timmar...börjar jag sakta återvända till livet, men febern o magonda är ju där.... så jag känner mig rätt eländig....

Så nu blir det soffan igen.... med två katter o ett glas avslagen coca cola....godnatt.

3 kommentarer:

Lena sa...

Krya på dig !!!!

Kajsa sa...

Åhh, din stackare :(
Krya på dig!

Kram, lite på avstånd, för jag vill inte bli smittad ;)

Camillas blogg sa...

USch din stackare!! Jag tycker också synd om dig!! Krya på dig riktigt fort vännen!

Kramar Camilla