fredag 26 februari 2010

4 veckor....kvar!!!


Mmmmm längtar.... till denna häftiga, spännande ö, fem år sen sist och den var speciell..... Lanzarote.

Just nu .... 20 grader.. får gärna vara det o varmare...när vi åker.

Fredagskväll o snart intas soffan för en trött kvinna som "arbetat" flexibelt mer än någonsin denna vecka med 2 olika arbetsplatser, det kan nog bli bra när väl... alla rutiner sitter o att inte alla drar i en till allt... möjligt.

Känner att jag markerat "revir" o förklarat att jag är placerad på en av förskolorna för just ett uppdrag.... och inte till vikarie.... men jag blir nog inte så poppis!!

Helgen är fullspäckad med Melodifestivalen på Malmö Arena imorgon och schlager stassen ska fram o schlager snurran med blinkande lampor är laddad!!
Sen tar vi det lite lugnare på söndag med att fira yngsta familjemedlemmen i släkten som blir
1 år!!! Eller lugnare o lugnare.... ha ha det återstår att se och höra...

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Har du firefox?
Kram

Gitte sa...

Ja Kajsa...Mozilla firefox...varför?

Kajsa sa...

Det har inte jag, jag har vanliga explorer. Så då beror det på det, har jag fått höra, att din blogg ser olika ut för oss. Jag menar för mig ligger ju bilden över texten, så jag kan inte läsa vad du har skrivit. men för dig såg det ju helt normalt ut :P

Kramisar Kajsa