tisdag 9 februari 2010

Billigt o bra....


Har velat fram och tillbaka om VART ska jag köpa mitt träningskort...... och under tiden jag diskuterar med mig själv så går jag..... och det är otroligt givande, utröttande... så jag tror nog att DET istället får bli det så länge. Så under en timmes rask promenad idag hann jag se en hel del av staden o lyssna på samma musik om o om igen i lurarna.... måste fixa ngt kuligt i musik väg.

Om 6 veckor så bär det iväg på en skön förhoppningsvis sol semester så jag kör hårt fram tills det nu med både maten o promenader. SEN när jag väl är där i spaniens värme...(förhoppningsvis) så kommer jag njuta av både mat o dryck...så det så!!!!!!!!!!!!!

Jobbet rullar på... annorlunda mot vad jag jobbat med den sista tiden, jag får nog ta tag i mer aktiviteter för att få utlopp för min energi.

Snart måste man börja planera sin sommarsemester....rätt hemskt att man redan nu måste det... men så är det.. VAD ska ni hitta på i sommar ni läsare??? Och svara NU både ni som tjuvläser hi hi...

4 kommentarer:

Kajsa sa...

För oss blir det en tur till Nynäshamn (som alltid). Sen mot sensommaren ska vi försöka komma iväg till vårat älskade Side. Vi kom inte iväg förra året (pga att jag ville vara hemma när barnbarnet skulle födas :D ), annars har vi ju varit där en gång per år sen -04.
Så då blir det inget annat under själva sommarsemestern, pengarna räcker inte till.

Kram Kajsa

Lena sa...

Du vet vad vi ska hitta på, vi ska också försöka oss på att joddla under vår sommarsemester.

Camillas blogg sa...

Och vi vill ju komma iväg utomlands i sommar som du vet. Turkiet, Mallorca, Kaarieöarna..ja, bara det är varmt så går det bra var som helst! :)

Kramar Camilla

Gitte sa...

Ja och jag glömde ju själv skriva...vad vi har tänkt hitta på i sommar... det blir en sthlms tur och gotland. Vet inte i vilken ordning bara... o det får stå öppet en bra stund.