måndag 28 december 2009

NU har hon kommit.....


Igårkväll hämtades lilla Lizzie hem till oss. Det behövdes ingen tv för oss under kvällen, det var kul att se när dessa katter lärde känna varandra. Och hon den lilla gumman fick igång den gamla morfarn.... så mattorna flög.

Problemet är nu vilken mat som ska passa båda.... han med sin hud allergi har en special mat som enligt djursjukhuset även hon kan äta... men idag visa det sig att hennes mage inte direkt tycker om den... hm vi får se.

Idag har jag "jobbat" eller vad man ska kalla det för, inga barn på min avd, så det blev storstädning av diverse hyllor, skåp osv.

Och just det, jag ska ju sluta på denna förskola, lite oklart bara om det blir snarast eller i mars, beroende på uppsägningstid osv. Och nu med alla helger är det svårt att få ett besked, men oavsett när det blir så ska det bli kul, tillbaka till en tidigare chef och nya uppdrag, spännande.

NU blir det lite plock i köket, sen fixa matlådor till i morgon, blev en hel del slarv med min sk diet över julen.... o nu är det dags att ta i med hård disciplin igen. Ska nog även köpa ett träningskort till 2010 men är inte helt klar med vart .....

2 kommentarer:

Lena sa...

Ärligt sådana konstiga kommentarer vill inte jag heller ha på min blogg. Blev lätt chokad när dottern visade mig !!! XD

Camillas blogg sa...

jag hittade faktiskt de på Stadium. Tunnare täckbyxor med dragkedja längs hela sidorna (lättare att få av sig då..fniss). 349 kr, så det var väl ett helt ok pris.

Gott nytt år på dig vännen!!

Kramar Camilla