fredag 11 december 2009

Ååååå så gott.


Ja imorse var en underbar frukost.... att äntligen få smaka ngt annat än soppor.... jag njöt o tugga länge kan jag lova.

Nu är det en upptrappning som gäller och jag är laglydig, idag är det tallriksmodell ala kaffetallrik.. men 3 gånger under dagen...det ni!!!

Frukosten med detta kokta ägg, blandat med keso, stenbitsrom, gräslök var super gott.

Jag har nu varit hemma sen i tisdags och idag känner jag att jag är ok.

Tog en cykeltur till djursjukhuset o inhandla nytt kattfoder. I-landsproblem här att Ice är allergisk och jag måste nu hitta ett foder som både han och vår söta lilla Lizzie(ja det blev inte Saga), kan äta. Och blev väldigt förvånad att de i djurshopen hade en kostrådgivare!!! Som gav mig all information jag ville ha.

Ikväll har vi den magiska idol finalen....vem vinner???
Jag gillar båda två skarpt på olika sätt, men har nog Calle som favorit....

Helgen går i ett lugnt tempo, inhandla de sista julklapparna och kolla på lite annat som vi behöver till julen.

Jag har lagt ner sopprusch bloggen, den var mest för mig när jag behövde skriva av mig...
Jag har nu slutat på xtravaganzas testgrupp och jag är jättenöjd med att ha minskat mkt i cm och gått ner nästan 9 kg. Jag kommer nu köra min egen variant av det jag har kvar och jag är helt säker att jag kommer klara det denna gång. Har fått sån motivation och är fokuserad.

1 kommentar:

Lena sa...

vilken underbar frukost !!!

Calle var vår favorit men i vinnar låten var Erik bäst faktiskt tyckte vi.