måndag 14 december 2009

Mindre trevligt o skitkul

Jaha,,,nysandet igår resulterade till en genomförkyld kvinna. Borde vara hemma, men var ju hemma halva förra veckan, så jag tvingar mig nog till jobb ändå...
Imorgon så kan jag nog ta min enskilda planering hemma...o då blir det kort dag på jobbet.
Och onsdag går jag hem tidigt... men torsdag är tuff. Men tar en dag i taget först så får vi se...

Och jag känner mig ändå i detta jätteglad... jag tror o hoppas men vågar inte riktigt än skrika yippiee..... men jag tror att mitt liv kommer göra en snar vändning snart. ... om inget ställer sig i vägen.

Nu blir det natti natti o hoppas jag kan sova bort en hel del av förkylningen.... ha ha

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Krya på dig vännen!!
Men nu gör du mig ju jättenyfiken på Facebook!! Vad händer? Nytt jobb?
Har man sagt A får man säga B ju..

Kramis Camilla