tisdag 23 juni 2009

Världens bästa jobb!!!!!


Ibland uppskattar man sitt jobb mer än annars och IDAG är en sån dag........................för jag har arbetat hela dagen på Tosselilla Sommarland.
Och allt gick över förväntan... solen sken, inga köer, barnen nöjda MEN jag har NU på kvällen börjat bli genomförkyld.......... trist.

Jag var hos företagsläkaren igår angående min trista rygg.... och det var inget alarmerande mer än att mina muskler har fått sig en smäll efter ryggskottet. NU måste jag få stabilitet igen genom att INTE träna hårt utan promenera osv samt övningar från sjukgymnasten. Det visa sig även att jag är överrörlig i mina leder... hm hört det förrut. Är en liten gummi gumma när jag dansar... svänger med armar osv ha ha ... o det är INTE bra.

Resten av veckan spår solsken så jag fortsätter mitt topp jobb med att gå och bada i utomhuspool imorgon trots förkylningen....

Torsdag kväll har jag tänkt mig vår lokala amfi teater o lyssna på musik... njuta av en god dryck med tilltugg..

Lördagen är planerad för barnloppis i folkets park

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Ja, men då ses vi kanske på barnloppisen då?? :)

Vilken lyckost att få vara på Tosselilla på arbetstid! INte dumt alls!!

Kramar Camilla