lördag 13 juni 2009

Charmen med att vara förälder

Är att fast man var totalt urdum IGÅR så förväntas det ju att IDAG är mamma supermorsan.
Lilla A har ett sånt temperament så jag blir helt matt................................ och han är ju inte ens i tonårstiden än... hjälp hur ska detta sluta??
Han är vår lilla dramatiker o det ska verkligen höras när han är ARG.

Idag är det i alla fall dags för fotbollscup... känner jag ärligt för det???? Nja...... jorå det kan nog vara rätt kul ... men som sagt dessa utbrott tar nog mer på mina krafter än hans, för i hans värld o minne så är det glömt.
Så nu peppar jag igång mig själv ....... kom igen blåa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Så din son har också temperament!! Min son har ju varit lugn av sig, men är inne i en hemsk period just nu!! Skriker och är på dåligt humör jämt..mannen fick bära ut honom i bilen härommorgonen- för han skulle minsann inte iväg till fritids.Är totalt slut efter duster med honom, och hoppas att det ska gå över snart!!
Handlar ju om hennes uppväxt, men det kommer ju inte alls i kronologisk ordning. Hoppar fram och tillbaka..lite störigt!!
Har börjat på Jungstedts bok nu, och den är BRA!!

Kramar Camilla