torsdag 4 juni 2009

Sjukgymnasten är underbar...

Så nu hoppas jag att detta blir det sista inlägget på lääääänge vad gäller min trista hälsa. Tycker det har varit för mkt av den sorten ett tag.
MEN idag till min sjukgymnast.................. och undrar VAD jag har tänkt på som INTE fått mig ditt tidigare??? Har gått dit innan för helt andra åkommor. Och nu denna gång koppla jag tydligen inte att ringa henne förrän nu.
Och det var givande, inget diskbråck- tack. Utan pga att jag gått en tid med detta har jag förvärrat det, ryggskott på en sida, har sen sned belastat min rygg fel o då har värken flyttat sig. Vilket resulterat i att muskeln låst sig, trycker sen på nerven vid ischias osv osv osv. SÅ hon stretcha mig hit o dit... hm rätt vig helt plötsligt? Och nu ordinerad måttliga promenader, ipren, samt lite övningar och tillbaka om en vecka. Ljuvligt...

Har idag varit på en studentfest, kusin M till barnen, blev inte så sent pga både skoldag o jobbedag imorgon. Men mellansonen har studiebesök var kväll på olika studentfester för att veta hur han själv ska ha sin nästa år.... så han lär nog komma hem i natt/morgon.........

Imorgon kväll är det dags för studentfest för kusin C och det är ju fredag så............. det blir nog lite andra bullar ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukgymnaster kan vara underbara... Ta hand om dig! Kram Linda

Karin sa...

Åh vad skönt för dig att det inte var diskbråck. Jag fick mitt för 7 år sen och är inte bra än. Nu har nerven suttit i kläm för länge, så jag kan t.o.m bli sämre av en operation, och den risken vill/törs jag inte ta.

Hoppas din sjukgymnast kan hjälpa dig.

Kram

Tvillingmamma Lotta sa...

Åh, härligt att sjukgymnasten kunde hjälpa dig!

kram!