måndag 29 juni 2009

NU har jag hittat mitt dröm yrke ..



Blue star Royal Salem i Sousse i Tunisien Helt under bar plats där vi var i aug -07

















Blue star Cosmopolitan i Marmaris i Turkiet är nästa plats vi ska besöka nu i aug-09

KAN ni se ngt samband? Jo, blue star är Fritidsresors populära hotell...... och en sak till som är gemensamt för dessa hotell är just VATTENRUTCHKANOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Som sonen o även vi älskar .....

NU har jag hittat drömjobbet... Fritidsresor vill ha vattenrutch kane testare...... vem kan bli bättre än jag o sonen?????? Tittade idag på deras ansökan... men känner en viss tvekan att behöva bifoga en bild på sig själv.... i arbetskläder. Ja o då är det ju naturligtvis BADKLÄDER som gäller..... För det första är det ju JAG som nästan alltid fotar.. och därav är jag inte med på så många foton, o ärligt talat har jag väl inte hittat tjusningen att posera i baddräkt heller... men en ansökan ska jag nog ändå skicka in... tänk vilket dröm jobb.

1 kommentar:

Lena sa...

är det deltid eller säsongsarbete ?????