söndag 26 augusti 2012

Marknad

Idag...eller igår har det hunnit bli..jag sitter här mitt i natten som vanligt!!! Så var vi på palmfestival kallas det för men är mestadels en marknad i Trelleborg. Det är en av marknader som jag helst vill gå på vart år om jag kan...den har mkt att välja på! Förra året var vi i Turkiet denna tid så det blev inget.

Som vanligt kom jag hem med garn... finns en go dam där som har mkt att välja på och som för mig är en guldgruva. Detta år tog jag o mannen med min mamma oxå... o hon hitta oxå lite.
Dock hitta även regnet oss..o det blev ju lite kyligt när det kom.. MEN med glatt humör så kunde man bortse från det.

Morgondagen blir Stadium- köp 3 betala för 2 ...vad det gäller skor, till både man o son o vem vet även jag kanske tar ett par. Sen ska jag se om mannen hinner klippa mig innan vi ska till Ängelholm på kalas

Inga kommentarer: