söndag 12 augusti 2012

Känns bra men ovant....

Denna sommar är annorlunda än de senaste åren.. För att jag har nog för första gången på läääänge en hel månads semester. Och känner mig utvilad redan efter tre veckor. VI har ju haft en mkt behaglig o absolut kravlös semester oxå.

Renoveringen som tog hela våren o som blev lagom klar var ju pricken över I... o innebar enormt avkopplande. Lilla A inga önskemål om något inget tjat om något.... vilket innebär att vi helt enkelt bara gjort precis det man själv velat....

Imorgon börjar mannen i mitt liv att jobba igen... o jag har min sista vecka ., Får se vad jag hittar på...har mina böcker att läsa, träning att komma igång med, blommor att pyssla med, hem till mamma o fixa med lite bilder, fixa våra foton...efter att ha inhandlat den där externa hårddisken som jag snackat om lääänge, en tur till myrorna med utrensat plock... kanske kanske blir det någon utflykt oxå.

Inga kommentarer: