lördag 4 augusti 2012

Solen....

Sååå nu har vi varit iväg på vår spanien / mallorca  vecka, mannen  o jag o lilla A. Det var vaaarmt o skönt, dock inser jag att jag gillar inte den extrema värmen lika mkt längre.... o jag har defintivit kommit fram till att det blir inte familjehotell heller i framtiden....jo kanske ngt undantag kan det bli. MEN vill inte ha en lekguide som står o tjoar dag ut o dag i en mick...om alla lekar som finns, definitivt inte nu när vi inte har barn som vill detta heller. MEN missförstå inte....vi hade ett toppenhotell med utsikt över hela poolområdet och rent o fint. Vi var ju inte heller på hotellet alla dygnets timmmar...utan åt ju ute var dag både lunch o middag, samt en hel del blev det i medelhavets vågor.

Nu åter hemma igen o skönt att inse att jag har två hela veckor kvar av min semester. Vi brukar ju alltid åka i slutet av augusti o bara ha en vecka då , inte som nu när vi tog resan mitt i vår semester.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Välkomna hem!
Vi åker till Turkiet om 3 veckor, det ska bli så himla underbart, jag längtar!
Kram