onsdag 25 januari 2012

Så skönt att man börjat komma igång...


Ja... ni som känner mig väl, vet att jag inte varit en träningsmänniska någonsin!!! Ungdoms åren tillbringa jag två kvällar i veckan i simhallen och när leken börja vara trist blev det simning... tror det var ngt på 1000 meter per gång... minnet sviker,

Sen har jag testat lite hit o dit... gympa ngn gång, spinning, vattengympa, core. Av dessa gillar jag mest vattengympa och core....

Nu har jag ju till o från de senaste tre åren börjat med styrketräning och motion, har dock inte haft ngn långvarig historia. Utom nu i våras och somras... som jag tränade upp ett riktigt bra tempo för att vara Gitte!!!! Och så kom hösten redan i oktober med lunginflammationsliknande hosta osv...ja ni vet.

Så NU har jag detta året tränat en handfull ggr.. och är på väg att öka tempot... och det är skönt.

Tänker även mycket nu på vad jag äter , just nu dock en liten faste period med bara dryck o frukt och grönsaker...sen ska jag starta mitt GI tänk...

Mina mål är inte direkt ngn speciell siffra på vågen- men jovisst man tittar ju där oxå.. utan målet är att må toppen , ha en bra kondition, och att mina kläder som har krymt ska passa igen.

Inga kommentarer: