torsdag 26 januari 2012

Konstig känsla


Gick idag genom dörrarna till en gammal arbetsplats... o kände inte igen mig ngt.... jag jobbade där för ca 20 år sedan...Malmö KK... dvs kvinnokliniken. Idag satt jag i väntrum för ultraljud...känns så konstigt bland de gravida magarna... men det är ju INTE bara därför man är där..ju.

Jag har haft problem till o från..genom åren. Och nu har jag då åter igen en cysta och ngn polyp. Vi får se vad det blir..... av det.

Sen hade jag en liten paus... mellan jag skulle till jobbet så jag gick förbi ytterligare en fd arbetsplats på sjukhuset- underbart att bara hamna i deras fikarum under deras frukost...jag fick 10 minuter av glädje och kärlek.... jag saknar dom så!!! Och vi sa det- inte klokt jag jobbade där för 14 år sedan o det kändes som igår.......

Inga kommentarer: