fredag 22 juli 2011

Semestern för denna gång .... börjar ta slut.

Så nu är snart tre veckors ledighet slut... det har varit en av mina mest avstressade semestrar någonsin!!!!!!!!!!!!!! Superskönt.... Vi har verkligen tagit dagen som den kommer, sovit länge och gjort lite dagsutflykter. Men framförallt har vi varit mycket hemma och slappat, läst, njutit på terassen av fina kvällar ( ja det har inte regnat hela tiden...som vissa tycker..)

Har genom åren haft mer inplanerat än detta år, barnen har ju även varit mindre och haft mer önskemål och förr även tjat...om att man ville göra så mkt .

Idag är det tvätt och packning som gäller, för imorgon åker lilla A på sommarkollo i Hästveda, där han ska vara i två veckor. På måndag börjar jag o mannen o äldsta sonen att jobba igen... mellansonen har jobbat hela sommaren hittils.

Det känns helt ok, ingen ångest alls ... att återgå till jobbet heller. MEN vi vet ju att vi har vår bonusvecka kvar att längta till, mellansonen åker till Rhodos och vi övriga till Turkiet sen i augusti!!!

Den ändå ångesten jag har , är att jag ätit för mkt av allt det goda, så nu när arbetslivet kommer igång tänker jag även dra igång både diet och superhård träning igen!!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Och våran semester börjar nu =)
Vi har också inbokat till Turkiet senare i aug =)
Vart i Turkiet ska ni, och när?
Kram

Gitte sa...

hej Kajsa Vi ska till Aqua fantasy som är ett stort vattenlandskomplex utanför kusadasi. Misstänker att denna resa bara blir hotell slappande... med all inclusive... men ev ngn kväll in i stan..o kolla läget. Vi åker 25 aug... kram gitte