tisdag 12 juli 2011

Avstressad....


Njuter av min ledighet i fulla drag..... inga krav på någonting. Inga barn som tjatar.... jag vill dit... jag vill dit... alla andra får osv. Och inte heller något barn som säger.....jag har tråkigt, jag har inget att göra.

Utan vi tar dagen som den kommer...sover länge framförallt.... äter frukost läääänge.... och sen... ja då kanske vi gör något.


Och med äldre barn, dvs två vuxna som definitivt gör som dom vill och en som nu fyllt 12 år så är det ju mest jag o mannen som ger oss iväg på lite små utflykter.

Nu ändrades texten mitt i allt..... hi hi..
Jag infinner mig i alla fall mestadels var eftermiddag i min härliga fåtölj på terassen...med en bok och just nu är det denna bok som gäller.

1 kommentar:

Lena sa...

Hihi.....

Kunde varit skrivit av mig
Förutom valet av bok för jag är fortfarande fast i 1700-1800 talet.