torsdag 14 juli 2011

Gekås-ullared


Idag var vi som ALLA andra en dags tur till gekås i ullared.
Mkt folk o trångt , men jag fick fyndat lite i alla fall.
Hitta lite roliga träningskläder typ som bilden men inte den färgskalan.... utan köpte mig två par byxor med kortare ben, ett par svarta o ett par hallonfärgade.

Har ju inte varit en träningsmänniska så länge precis, men har fått något i present tidigare som nu används flitigt. Det var för en gång skull att gå in i provhytten... när jag kunde ta en mindre storlek än innan.... så nu känner jag mig peppad igen...

Mitt flit o kämpande började ju i mars månad o gav resultat rätt fort, nu unnar jag mig rätt mkt när jag har ledigt om jag jämför med arbetsdagar... Nu har jag ju semester och unnar mig både all mat jag vill och dryck jag vill. Och står still på samma vikt!!!
Så fort jag börjar jobba igen... har en vecka sem kvar, då börjar jag köra hårt igen har jag tänkt med min diet. Men fram tills dess är det träning som gäller för att förbränna allt det gottiga...

Inga kommentarer: