torsdag 18 november 2010

Magiska händer....

Jag har nu i några veckor gått omkring med smygande ryggvärk..... o tänkt att det går nog över. Men icke...värre o värre har det blivit... Men jag har även gått o väntat o även vetat att idag skulle jag ju till min massör.... och tur var det. Idag har jag gått omkring på jobb...som om jag hade ryggskott och inte direkt kännt mig alert!!!!!!!!!!!!
När jag kommer in genom dörren till massören.....stirrar han...och undrar vad jag nu hittat på?

Hm....ja det vet man ju inte... Men hans magiska händer och kunskap fick i alla fall mig lite mer lätt flygandes därifrån....
Tydligen hade jag kramp i muskeln... sa han...jo tack...
Nu är det värmedynan som gäller och vila... så ska det nog bli ordning på eländet.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Krya på dig!
Kram