tisdag 30 november 2010

Dag 1

Jaha en presentation av mig.....

Den kan göras på ett flertal olika sätt... beroende på i vilket sammanhang.
MEN ok..
Jag är en kvinna på 46 år
Gift sedan 17 år tillbaka..
Trebarns och en pojkmamma.
Arbetar som resurs i förskolan för barn i behov av särskilt stöd...

Jag är oftast glad och positiv och tycker nog att det mesta ordnar sig.... och det brukar det göra.
Har lätt för att anpassa mig och tycker om att lära känna andra människor.
Är mycket pratsam....vilket inte alltid är positivt har jag fått höra.

Jag har även ett rätt trist humör... ibland...har jag också fått höra.. hi hi Och jo ..blir jag arg så blir jag arg.. brukar jag själv säga.

Som mamma är jag mycket engagerad och vill gärna hjälpa till med allt som dom behöver, dock vill jag inte vara en curlingförälder... gränsen kan ibland vara svår. Men jag vill att dom ska bli självständiga och medmänskliga medmänniskor.

Jag är en bokslukare och en periodare vad det gäller stickning... vintern hör till topparna.

Ja detta får nog räcka...har ju många dagar till att skriva...

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Den här är skoj. Jag har många bloggvänner som kör den =)

Kram Kajsa

Gitte sa...

Ok hm när ska du börja blogga.....

kram gitte

Kajsa sa...

ja du säg det :P

Kram