tisdag 30 november 2010

45 inlägg på lika många dagar....

Hittade denna hos en bloggare..... o tänkte se om jag kan ..



Dag 01 - Presentera mig själv

Dag 02 – Varför började du blogga?

Dag 03 – Meningen bakom ditt bloggnamn

Dag 04 - Mina föräldrar

Dag 05 - Mina syskon

Dag 06 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

Dag 07 - Vad är kärlek?

Dag 08 - Min dag

Dag 09 - Min bästa vän

Dag 10 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna

Dag 11 - Ett ögonblick

Dag 12 - Min tro

Dag 13 - Det här åt jag igår

Dag 14 - Den här veckan

Dag 15 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig

Dag 16 - Mitt favoritminne

Dag 17 – En dålig vana du har

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Dag 19 - Detta ångrar jag

Dag 20 – Din favoritidol och varför

Dag 21 - Den här månaden

Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

Dag 23 - Ett annat ögonblick

Dag 24 – Ett foto på en plats du varit på

Dag 25 - Det här får mig att må bättre

Dag 26 - Det här får mig att gråta

Dag 27 - En första

Dag 28 - Mina rädslor

Dag 29 - Min favoritplats

Dag 30 - Det här saknar jag

Dag 31 - Mina ambitioner

Dag 32 – Ett foto på dig och din familj

Dag 33 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?

Dag 34 – Planer/drömmar/mål du har

Dag 35 – Smeknamn du har och varför

Dag 36 - Det här upprör mig

Dag 37 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?

Dag 38 – Ett foto på något som gör dig lycklig

Dag 39 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?

Dag 40 – Vad har du sug efter?

Dag 41 – Ett brev till dina föräldrar

Dag 42 – Din favorittid på året?

Dag 43 – Ditt favoritplagg?

Dag 44 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?

Dag 45 - Ett sista ögonblick

Inga kommentarer: