söndag 6 januari 2008

Nu är julen slut för mig i alla fall..

Denna helg har jag städat undan alla tomtar och granar osv . Lite tidigt kanske men ack så skönt att få undan det. Hemmet upplevs lite kalare kanske men jag har nog fullt upp ändå med alla ljusstakar överallt, så myset blir kvar denna mörka årstid.

Idag har jag och mamma strosat runt i affärer och sedan fikat , mums chai tea är ju mums filibaba med en pepparkaksmuffins. Jag shoppade ett par nya skor och sen presenter till sonen som blir 17 om en vecka. Mannen och två söner var på Skånecupen hela dagen och tittade på fotboll.

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Vi håller också på att städa bort julen här hemma. Går inte så fort bara..mannen är sjuk och igår vaknade jag med migrän! :(
Tror mannen håller på att klippa ner granen nu, och sedan är allt väck. SÅ SKÖNT!!
Återstår bara dammsugning och lite annat!
Mums för chaitea! Får ta en kopp till kvällen idag!
Ses imorgon!

Kram Camilla

Lena sa...

Hörs som en skön helg