måndag 28 januari 2008

Föreläsning

Jaha idag har jag varit på föreläsning på nya fsk, där även kollega L var med. Det var mkt givande och gav mig många tankar. Att tänka lösningen på sk problemen istället för det faktiska problemet! Detta kan man ju ha användning av i både jobb och det privata. För det är ju även ofta man kommer i en konflikt när det gäller uppfostran av sina egna små familjeindivider! Att då försöka se lösningen istället är ngt som jag ska försöka i alla fall.

Som vanligt kändes det trevligt att träffa dessa människor som ska bli mina blivande kollegor ngn gång....... och att även kunna visa L runt i de fräscha lokalerna. L kommer ju var knuten till fsk i framtiden och det känns bra!!!!!!!!!!!!!

Nu är introduktionen slut för mig och jag ska jobba vidare på min nuvarande arbetsplats så länge och invänta och SE LÖSNINGEN av problemet.

hej svejs !!

Inga kommentarer: