torsdag 17 januari 2008

ÅH så skönt med träning!!

Puh och suck och stön... har precis kört ett pass med Ernst. Ja för er som inte vet så är det min orbitrek som heter så!!!!! Idag var jag riktigt duktig, mkt roligare med musik i lurarna- lånade yngste sonens mp3 med blandat från Måns,hårdrock och märkliga tecno låtar... nu är jag redo för att lägga mig i ett skönt varmt bad o tända lite ljus.

Det händer mkt förändringar på jobbet just nu, fler som är gravida och snart slutar, några som börjar nya tjänster,intervjuer på nya kollegor osv. Själv hoppas jag att det blir klart för mig att flytta till nya fsk så fort det passar. jag var där och tittade igår tillsammans med en kollega och vi blev ju så förtjusta i ALLT! Nytt och fräscht är ju inte helt fel, nästa vecka så är det i alla fall dags för introduktion där och då får man ju även träffa de nya blivande kollegorna.


Nej , men vad hände nu då? Mannen kommer o meddelar :- Jag går och lägger mig i ett bad!????? Hallå, vänta det skulle ju jag!!! Shit ... och nej ingen ide, vi får inte plats 2 jag lovar.

Inga kommentarer: